torsdag 18 augusti 2011

Ishallen!

Idag så var det näst sista dagen på kick offen. Men när jag vaknade så hade jag en riktigt dum huvudvärk, men jag tvingade mig upp och åka till ihallen... Vi börjage med att springa i typ 30 min sen så hade vi is pass, men sen så fick vi vänta i en timme för att få vår mat och efter det så hade vi 3 timmars rast innan det sista ispasset.
Under den tiden så han jag och emma sticka till Maxi och köpa ketchup, sitta på hästhindrena, köpa glass, kolla på elitgruppen när de tränade och fick hoppa i sele och att springa runt. Men på vägen där imellan så såg jag och Emma en liten Iller som vi döpte till Illris!!!
Men imon så är det sista dagen på lägret och jag vill ej börja skolan på Måndag!!!!!!!
Och imon så börjag malmöfestivalen X)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar