söndag 11 september 2011

Konståkning

Idag så hade jag träning från kl 9-10 men det var tydligen bara för tränarna men jag fick vara med i alla fall. Vi hade superkul. Ett gott skratt förlänger ju livet. Sedan så stack jag och Johanna till Kockums ( Igen för mig då) och skulle åka på fri åktid. Vi hade jättekul med Issa, Gabbi, Charlotta, Emmy och Anjelica <3<3<3<3<3<3<3

Så nu så har jag rätt ont i mina ben och särskillt i mina fötter :(

Men på tal om gårdagen så är det några bilder jag tog som visas här nedanför <3





Några visningshundar på läknings avdelningen eller vad man nu kallar den <3



En hund som var nästan lika stor som mig! Han var blodgivare <3




Världens gulligaste Iller <3


Hunden badar eller egentligen så tränar den upp sina muskler XD


När jag och Soffe var på Jägersrocenter så såg jag denna skon på parkeringen och var bara tvungen att ta en bild på den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar