torsdag 8 september 2011

Sorry!

Sorry för att jag nt skrivit på ett tag. Men problemet till det är bland annat att jag har varit riktigt förkyld, många läxor och all träning. Men nu så fick jag lite tid över :)

Dagen började med att vi hade sovmorgon i skolan och vår första lektion var Musik. På musiken så håller vi på med ett program som heter Reaper, som handlar om att skapa sin egna musik!
Sen så var det bara tråkiga ämnen...

Efter skolan så drog jag och linn till stan. Vi började med att käka på Graffiti café och vi gick runt i alla sorters affärer. Sen så slog vi oss ner på espresso house och drack varsin chai latte och övade på No läxan. När klockan slagit 6 så hämtade min mamma mig utan för sf biografen för att ta mig till ishallen :)

Idag så hade vi fushi som lärare och vi fick göra allt från improvisation, hoppa, snurra, steg och en massa annat.
Imon så blir det träning igen. och så är det ju fredag och Helg!!!!!

Hoppas jag har tid imon för att skriva!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar