lördag 24 september 2011

Världens tråkigaste lördag!

Hej! Idag så har jag inte gjort ett skit förrutom att se på tv, va inne på datan, handla med mamma, bakat blåbärspaj och bjudit in mormor, morfar och per ove på middag!
Och idag när jag köppte godis så fick man världens coolaste godispåse med breaking dawn mönster. Ska spara den för evigt. Och om del 1 ska komma ut i november så kommer väll inte del 2 komma ut förren i juli eller något sådant. Palla vänta så länge.

Men imon så ska jag till ishallen kl 9 och träna sen så har jag en timme för att göra något som jag ej vet än, men sen så ska jag ha möte med gruppen om julens julshow och efter det så ska jag åka på fri åknig med asta!!!

Ska bli jättekul för det var jättelämnge sedan asta åkte skridskor och att jag kommer bara bli typ världens tröttaste unge imon...
Men ska säga hejdå till släkten så hejdå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar