söndag 16 oktober 2011

Hej!
Idag så har jag typ bara varit i Ishallen. Vi började med att ha isträning som typ var den bästa på länge. Jag landade nästan min flipp <3<3<3. Men sen så satt jag, Sasha och Anjelica och skrev nyckelpigornas program inför julshowen... Sen så åkte jag allmän med Issa, Gabbi, Josse och Sebbe. Vi hade så kul!!! så vi ska nog göra om det nästa helg vem vet? Sen så längtar jag tills imon då jag ska till Lunds universitet för att praoa i en vecka... Sen så blir det holmbergs och sen lov. Så himla grymt :):):)

Några roliga bilder från dan...

Galna Charlotta <3


Hjälplösa Josse LOL...



Men igentligen så hjälper vi is sliparen och plocka undan konerne <3<3<3

Josse hoppar salcow tror jag...
Sen så när vi skulle gå av så skar jag mig på skenan. Svider ännu :(:(:(

Men jaja. SE YA

1 kommentar: