lördag 8 oktober 2011

Tja!

Hej!
Idag så vaknade jag inte förrän kl 11. För igår så var det den bästa dagen i mitt liv!!!
Den började såklart med skola som vanligt. Men efter skolan så åkte jag till turning torso för att vara modeller för en dag!!!!
Det var sååå kul, men det värsta var nog att få vänta så mkt mellan stylingen, fottograferingen och visningen. det tog hela 4 timmar...



Men efter det så stack jag vidare till Charlotta för att ha en tjejkväll med Gula. Alla va inte där men vi som var där var Emma, Charlotta, Ida, Sasha, Josefine, Isabella, gabriella och Jag!!! Och vi hade så skoj!!! Och det roligaste var nog när vi var inne på youtube... Men sååå stort Charlottas hus var!

Jag kom hem typ kl 1 så jag var riktigt trött.. Men glömde kameran så tog inga bilder sorry :(

Men ska försöka att inte glömma den till nästa gång!!!

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar