tisdag 8 november 2011

Hatar gympan!!!

Tja! Idag så har det hänt en del. dageb börgade med att jag hade gympa och som ni ser på rubriken så hatar jag gympan. Det beror på att när vi gjorde en "Hänta boll grej" så sprang Simon ( en kille i min klass) in i mig och så stukade jag mitt lillfinger... Har riktigt ont :(:(:( Men sen så har det varit en helt vanlig sag. Men efter skolan så stack jag till Entré för att köpa tummvantar, för att jag kan ju inte ha fingervantar på konståkningen med tejp runt mina fingrar... Så köppte ett par vita stickade vantar på H&M som kostade 80:- Kommer nog en bild lite senare i veckan:)  Så ska nog sova snart. det e ju skola imon.... Jättekul... Se ya

2 kommentarer:

  1. Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på
    http://laakinoiise.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-onsdag-1.html#comment
    ska vi följa varandra på bloglovin?
    Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

    SvaraRadera