tisdag 1 november 2011

Lov!

Hejsan. Idag så började allt med att jag stack upp och tog min andra spruta för livmoder hals cancer. Sen så stack jag till bageriet för att köpa frukost bullar till mig och mormor. Sen så stack vi ut på stan för att shoppa<3 Jag köpte ett par örhängen. Ni får se bild på dem senare i veckan. Jag har även varit i träningdhallen för att heja på Emma, Josefine och Jennifer som tävlade idag. Jag är så glad att Josse klarade sitt program på sin första tävling:-P Sen så att vi ej kom på 1:a plats så är vi stolta över vad de gjort!!! Och jo jag går även på en teater kurs denna vecka. Har faktiskt kul. Vi runt 10 perssoner och har jättekul under lektionstidrena som vi har. Imon så ska vi börja på vår föreställning som vi ska ha på fredag:-P om ni vill so kommer gärna och kolla!!! Sen på fredag så ska jag se på Roxette med Per Ove. Ska bli kul, skriver mer om det sen... Ses<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar