söndag 4 december 2011

Mycket läxor och prov!

Sorry för att jag inte har skrivit något inlägg som jag sa. Men jag har haft så mycket läxor och prov på den sista tiden.

Förra helgen så var jag, Clara, farmor och farfar i Göteborg för att se på West side story och att gå på Lisseberg. Det var riktigt kul.








På söndagen då jag skulle hem till mamma så hade de banarbete på banan. Så jag tog bussen till Helsingborg för att ta tåget vidare till Malmö C.
En massa klydd när jag kom till Helsingborg men orkar inte prata om det nu...

Aja i går så var jag och familjen på pappas jobb för att ta julkortsbilder och jag köpte en klarblå skidhjälm som jag får i julklapp!!!

Idag så tog jag tåget hem och har käkat lunch hos farmor och farfar. Jag har även fått sålt mina gamla skridskor så är nöjd nu :) :) :)

Imon så blir det morgonträning kl 7:15!!!!
 Kommer komma lite sent men bryr mig inte om det! Är bara glad över att äntligen få träna på morgonen, fast jag måste senast gå upp kl 6.....

Ses <3

1 kommentar:

  1. Hej! Jag ville bara tacka dig för att du deltog i min tävling i samarbete med Foreverhair. Tyvärr var det inte du som vann men jag har nu dragit igång en ny spännande tävling i samarbete med E.l.f cosmetics där du kan vinna TRE hemliga produkter!
    Var gärna med! :)

    http://bojans.devote.se/blogs/14603558/aattahundrafyrtioett---taevling.htm

    SvaraRadera