fredag 30 december 2011

Shopping!

Tja!

Idag har jag varit och shoppat med Anette i Halmstad!

Vi tog bilen klockan halv 1 mot Halmstad!
Jag har handlat ett snyggt rosa linne med stora paljetter på framsidan, En svart halvlång kofta med snyggt mönster och ett par skitsnygga byxor med ett blixtlås där bak <3

Medan Anette köpte tre par kalsonger till Linus ( såklart med blixten på ). Amy fick en grå tröga och Clara fick en svart tröja med ett hjärta av paljetter, en svart klänning som hon ska ha under sin röda nit jacka och ett par glittriga tights.
Jag är så nöjd med mina kläder. Kommer upp en bild när jag kommer hem till Malmö <3

Ska snart sova, och idag så ville Clara sova ute hos mig och så fick det bli!
Ska försöka lägga in ett inlägg imon med!

Ses <3

Är så nöjd!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar