onsdag 25 januari 2012

Ännu ett prov!

Idag så fick jag reda på att de ska ha ännu ett prov då jag ska åka till Branäs med pappa och familjen där uppe. Att svenska läraren vill ha prov nästa torsdag men att vi har temadag då så att det fick flyttas till onsdagen V.6 och jag frågade om jag fick göra det på onsdagen nästa vecka. Men hon bara jag tror inte jag hinner göra provet tills dess, men till en dag senare skulle ju gått innan så varför inte onsdagen? Men jag har ju också so prov och min so lärare vill att jag ska göra provet efter semestern för att jag ska hinna träna på det så mycket som möjligt. Och att jag ska tycka provet är riktigt svårt om jag gör det nästa vecka. Sen veckan efter så ska jag ha Sp prov så jag vill försöka ha sv provet näst vecka. Får väll tvinga läraren! Om det nu går? Har även blivit förfrågad om jag vill bli tränare på Skk. Men jag ska tacka nej till det för jag känner att jag inte har tid för det. Men om det är akut med hjälp så kan jag ställa upp. Som på söndag då jag ska vara tränare för att Issa och Gabbi ska på konfirmationen eller något liknande. Så denna helgen är de behov av hjälp så då ställer jag upp. Men inte annars. Så har en del att göra förutom att ha konståkning, träna på Friskis, läxor och allt annat man har nu för tiden!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar