lördag 3 mars 2012

Blandat!

Hej hej läsare.

Ska berätta lite kort om veckan som varit.
Vi har blivit klara med våra program till vårshowen (ska vara Clown och en läskig Clown) Så ska ha en svart body med kjol och en clowndräkt. Är så pinsamt för att jag ska springa runt på isen och se riktigt korkad ut. Är glad att det inte är någon i min klass som kommer och kollar :)

Sen så igår när jag var på väg till pappa så hade det hänt en olycka på andra sidan vägen då tre bilar krockat. En person låg på en sådan bår medan en annan som stod där med en liten bebis i sin famns. Tyckte så synd om den!!!
Igår så satt jag uppe och gjorde klart min skriftliga presentation till vårt hemkunskapsprojekt och nu så är det inlämnat. Bara den muntliga delen kvar :)
Idag har jag hjälpt min pappa med att lava veden och göra rent trädgården inför våren. Var även nere vid stranden för att kolla på all den is som var kvar. Tydligen så har det varit stora isberg på havet, men det msäta var bort smält.

Imon så ska Linn komma hit. Längtar sååå mkt. Kan inte beskriva min saknad för henne just nu. Sågs typ förra gången då vi var hos Gunnel. Så ska bli så kul.

//Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar