måndag 28 maj 2012

Dag 20

Dag 20: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.


Detta var en riktig kluring till fråga. 
Asså en sak som jag vill göra är ju att åka på språkresa, men det ska jag ju göra. Så vet ej om den räknas in i detta. Men jag skulle vilja landa mina hopp på konståkningen, få se One Direction och mycket mer. Asså det finns säkert mycket mer som jag skulle vilja, men vet ej för stunden vad det skulle vara.


Dagen idag har varit ganska okej. Haft vanliga lektioner hela förmiddagen fram till lunchen, för att sen bada med alla tjejerna i 8:an och 9:an på sege. Simma och livräddning var det som vi skulle göra och jag tror att det gick bra. Men man trodde att vattnet skulle vara som en stor isbit, för att sege ligger ju utomhus. men det var det inte. Varmt som attan var det. Typ runt 25 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar