måndag 14 maj 2012

Dag 6

Dag 6: Något jag längtar efter





Jag ska till Isle of wight i sommar. Längtar så mycket. Det är bara 39 dagar kvar tills det bär av. Ska bli så kul att få lära mig mer engelska, skaffa nya vänner, uppleva allt och att få bo i ett annat land utan sina föräldrar. Får väll snart börja fundera på att packa. Jo jag vet att det kanske är lite tidigt med det, men jag tycker om att packa långt innan. Då får man en känsla av att det inte är så lång tid kvar. Och det ger en tanke på att det är ännu kortare tid tills skolavslutningen. Ska bli skönt att skuta 8.an men vill inte börja 9.an då man har alla nationella prov och sådant. 


P.s. Idag så har vi haft Operation Dagsverke i skolan, så jag jobbade hos mormor. Då jag städade mitt och mammas rum, med mera.  Så nu är man kanske lite trött :)


// Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar