onsdag 16 maj 2012

Dag 8

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.


En tid som jag saknar... Det kan vara mycket, men om man ska ta något från förra året så är det från konfirmationslägret i Lillsved. Att få tillbringa 2½ veckor i Stockholms skärgård var så underbart, få träffa nya vänner, uppleva massor och att få konfirmera sig. Det som jag starkast kommer ihåg var transa kvällen, badplatsen, min födelsedag, sista dagen och själva konfirmationen. 


Sista dagen på Lillsved

Badplatsen 

Volleybolls turneringen 

Transakvällen

Tårtkriget på min födelsedag!!!

Minigolfen

Saknar er alla och saknar allt vi gjorde!!!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack så mycket ADARAS. Älskar att fotografera och ska snart gå på en foto kurs, så hoppas att kunna fota ännu bättre bilder i framtiden :)

      Radera