tisdag 5 juni 2012

Graffiti på P-huset Anna

Tja!

Dagen idag var kort. Jag mötte Esme vid skolan då vi tog bussen till gustav för att sen gå bort till P-huset Anna. Idag så skulle vi ha bild hela dagen då vi skulle måla graffiti på P-huset Anna :)

När klockan var 9 så visade (tror det var Annas son) oss lite knep och så vidare. När vi alla fick börja så satte jag och Agnes igång men min skiss. Den blev klar rätt fort och efter det så fick vi måla random saker. Anna och en fritids pedagog intervjuade mig och min bild. Var glad att hon trodde att jag hade gjort detta många gånger förut, men detta var faktiskt den första. 

Det var riktigt kul och enkelt, men man blev lite färjad på mina skor.

Nu så har jag precis kommit hem från två timmar på gymmet! Riktigt skönt och det var ett bra tag sedan sist. Så nu när träningen är över så kände jag för att träna!

Här är bilderna från idag:

Jelena:)




 Jag och min bild :)




 Esme!
 Klassen.












 Min bild!
 Esme!

 Min bild:)
Innan vi skulle gå så ser jag att någon dum person ifrån klassen har ritat ett svart sträck genom hela nosen. Det var riktigt taskigt, jag hade ju inte gjort något mot dem!!! Blev så himla arg, inte för att de förstört min bild utan bara för att de förstör andras saker. Det är så omoget!!!

// Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar