måndag 11 juni 2012

Nästan 11 dagar kvar.

Idag så har det varit en hyfsad lugn dag. Började med att ha en filmdag i skolan. Några hade filmer med sig så vi fick välja, då vi valde Hang over (Baksmällan). Fick sluta runt 1 då filmen var slut och ingen orkade se på en till. Jag, Josse, Agnes och Tintin stack sedan upp till Triangeln för att shoppa!

På min lista fans det 4 par trosor och bokplast. Behövde köpa in allt det sista nu innan språkresan :) Använde även mitt VISA kort för första gången. Jag kom ihåg koden och den funkade. Vi fikade även på waynes coffee house och de andra köpte lite olika saker på TGR. När klockan var runt halv 5 så ringde jag mamma för att ta mig till Bulltofta för att ha en myskväll med SKK (skridskon). Vi spelade bränboll och åt middag. Riktigt mysigt var det <3. Var även kul att få träffa Gabbi och Issa, för det var ett tag senad vi sågs då de ej varit på eftersäsongen.

Ska nog snart sova!
// Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar