måndag 30 juli 2012

Stan med kompisar :)

Sitter nu och lyssnar på musik efter efter att ha packat upp min packning från pappa. Jag hade pressat ner allt, så väskan var till och med svår att öppna ;) I morse så var jag på friskis och tränade en timme. Efter det så tog jag mig tiden att ligga och njuta i ett varmt bad, då man ej gjort det på 5 veckor. Tänk att det var hela 5 veckor sedan jag åkte till Isle Of Wight! Att det har gått 5 veckor utan att få träffa mamma, Rickard och Valle. Det är helt sjukt.

Aja ska nu snart ut på stan med några vänner. Ja det blir vi skåningar son åkte till Isle Of Wight tillsammans. Jag, Sabina, Sebastian, Noah, Dennis och kanske Joel! Ska bli så kul att träffas igen. Även om det bara var två veckor sedan sist så känns det som en evighet! Vi ska först ses på stan för att sen äta middag på TGI Fridays, sen så ska vi på bio och se Batman ;) Är glad att man är 15 nu. För annars hade jag ej fått se den!

Skriver nog ej ikväll, då jag kommer hem efter midnatt. Så ses <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar