fredag 10 augusti 2012

Äntligen fredag!

Igår så var vi klara med hela 9:ans matte. Känns riktigt skönt faktiskt. Så idag blev det repetition på allt! Klarade även en MVG uppgift på tavlan och den som listade ut den vann en dumleklubba <3 Så den ska jag ha tills imorgon. (Detta är min uträkning)



Tyckte det var synd att det var sista dagen då man kanske aldrig få se de andra 4 eleverna och lärarna Nils och Ebba igen :( Men vi hade en amayzing vecka tillsammans och den kunskapen som jag fick kommer till behov när skolan börjar. Kommer att sakna all de skratt, matte, kycklingspätten till lunch, den sista ohhh yes och så mycket mer.


Jo föresten jag har ej berättat att jag ska iväg nu i sju dagar. Vet ej om jag har tid/internett för att blogga. Så håll utkik efter uppdateringar!

Håller just nu på att städa, för att det ska vara fint när man har åkt, och för att man måste städa! har packat det sista, tagit fram allt man behöver inför flyget imorgon och lyssnar på musik :)

Flyget går imorgon kl 07:00 så det blir upp tidigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar