söndag 9 september 2012

Balett :)



Dagens höjdpunkt var när jag hade min första balett lektion på typ 4 månader. Det var verkligen kul att få komma tillbaka efter sommarlovet. Även om man kanske inte var lika vig som innan (och det kändes) så var det kul. Speciellt då vi skulle gå över golvet och leka "divor" och Björn visade ju först. Tänk er att se en kille i 35 års ålder se ut som en tjejig diva med attityd och graciösa armar. Och det värsta var att vi ej kunde göra det lika bra ;)


Annars idag så har jag varit med min kompis Bettina. Inte gjort så mycket annat då jag gick upp kl 11 :)

Igår så var det även en slapp dag, då jag hjälpte P-O med att vika papper och lägga ner de i kuvert. Det tog bara runt 4 timmar denna gång, så lite nöjd är jag. Sen så sydde jag fodral till mina luktegot som jag nu ska ha i mina skridskor. Ni kan nog förstå varför ;)

2 kommentarer:

  1. Vad fin bild!
    Jag dansar själv balett, det är skit kul.
    Kram Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Vad kul att du också dansar balett. Eller hur är det superkul!

      Radera