lördag 1 september 2012

Myskväll

Idag så har jag varit hos Linn. Deras nya lägenhet är så himla fin. Lite gammeldags, men ändå modärnt. Vi stack först och hämtade lite saker hos hennes kompis för att sen dra vidare till Laholmsmässan. Även om man kan tänka sig att något sådant ska vara tråkigt så hade vi riktigt kul. Gå runt och snacka, plocka på sig lite gratis saker för att sen gå hem. Har saknat dig riktigt mycket och det var riktigt kul att få se dig igen.

Ikväll så ska hela vår familj bårt på världen runt middag, men jag har själv ingen i min ålder så jag stannar hemma och lagar mat. Ska försöka göra alla mina läxor, läsa lite och ha det mysigt.

Imorgon så blir det kalas hos Linn då vi ska fira Lukas (hennes bror) och sen så blir det tåget hem till malmö igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar