fredag 5 oktober 2012

X-faktor

Sitter just nu och kollar på x-faktor med familjen. Innan dess så kollade jag på del 1 av en film som handlar om Hitler. Lär mig bättre då jag kollar på film och nu när vi ska ha prov i Andra Världskriget II så är en film om Hitlers liv ganska bra.

Igår så hade vi fotografering på träningen. Det var riktigt kul då alla hade sina dräkter/kjolar på sig. Jag hade såklart min svarta ;) Däremot så landa Issa sin Axel. Riktigt avis på henne!!!
Idag så var det träning direkt efter skolan och då så gick vi igenom vissa steg och hopp.

Imorgon så ska det bli pluggande av So och kanske köp av en ny tröja till Reunion den 20:de i Göteborg. Tänk att det bara är 15 dagar kvar nu och tänk att det var hela 54 dagar sedan vi sågs sist. Kan inte fatta att tiden gått så fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar