lördag 10 november 2012

One Direction

Fick One Directions efterlängtade nysläppta cd skiva igår. Hjärntvättade typ farmor med den på vägen upp till pappa. Den är så bra att jag nästan kan skita i allt annat och bara lyssna. Men tyvärr går ju det inte då man har så mycket läxor och prov framför en. Hatar den sista delen av terminen då alla vill ha sina prov samtidigt, och säget att du ska fokusera på mitt ämne och skita i alla andrs. Mitt är viktigast. Fast så funkar det ju inte riktigt. Bara för att den läraren vill att man ska öva så mycket som möjligt på dens prov så måste man ju öva på de andra med.

Har nu på morgonen skrivit min engelska läxa om Guy Fawkes. Är nästan klar, så då kan jag bara ta det lugnt oh lyssna på One Direction.

Keep Calm And listning to One Direction ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar