onsdag 14 november 2012

Orkar snart inte mer...

Denna dag har både varit bra och dålig. För på syslöjden så gör vi vårt egna project runway. Då ska vi göra ett skydd till cykelns sadel och som hake på det en huvudbonad. Vi har alla olika tyger och alla ska användas någon gång. Har nu blivit klar med mitt skydd och snackade med min lärare om att göra ett pannband som går över öronen och är flätat som e. Korg. Hon blev då nyfiken och glad att jag kom på just något sådant.

Sen nu senare på kvällen fick jag ett litet sammanbrott på grund av att det är så mycket stress i och efter skolan. Det är ju inte lång tid kvar tills betygen ska vara satta och då har man ungefär 4 prov, en engelska artikel som ska skrivas om, debatt på svenskan, skriva en krönika, skriva ett helt projekt om en konstnär, bilden i bilden ska vara klar och två lektioner och syslöjden ska vara klar innan lucia. Det blir bara för mycket då vi nu även har allt med gymnasiemässa och alla de öppet hus som man sen ska gå på. Kan förstå varför jag fick ett sammanbrott.

Sitter nu och lugnar ner en med världens bästa musik från världens bästa killar :)

Älskar er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar