torsdag 27 december 2012

Beautiful moon

Bild - När jag gick ut till mig så får jag syn på den underbaraste månen jag någonsin sätt

Idag har man äntligen fått vara fri från att ha några måsten. Inga kalas, inget firande, inga sena kvällar och nu har man absolut inget att göra.
Idag har jag varit och tränat med pappa och våran granne. Det var skönt att få träna nu efter allt som man gjort och saknar absolut min konståkning. Vill få kunna träns som vanligt, men lite svårt är ju det då man är lite mindre än två timmar ifrån ishallen. Men ska faktiskt få träffa isen imorgon då farmor tar med oss barn till ishallen för att åka skridskor. pappa är och jobbar, så det blir bara farmor, farfar, Anette, Clara, Amy, Linus och såklart jag.

Ska nu kolla på RIO med min lillasyster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar