lördag 22 december 2012

Happy Christmas for the first time!

Idag har jag slappat, vilat och städat för att fram mot eftermiddagen så kom släkten hit för att fira jul. Varför den firades idag var för att jag ska till pappa imorgon och stannar där över jul och nyår.

Först drack vi glögg och sen öppnade klapparna. Fick en del saker av mormor och morfar som jag beställt via min jultidning. Av mamma fick jag Just Dance 4, en pärm jag ska ha i skolan och ett par nya skridskor. (Ska då välja senare då jag ej nu vet vad jag ska ha. Men det lutar mor Edea) sen utav P-O fick jag min efterlängtade kamera!!!!! Till och med den nyaste versionen av den. Canon Eos 650D. Trodde jag skulle spricka av glädje. Har nu velat ha den så länge och tänkt ut massa planer på att kunna samla ihop pengar för att kunna köpa den. Men äntligen fick jag den och jag kan inte tacka dig nog!!! Fick även ett pennset med One Direction på!

Imorgon blir det då upp tidigt för att ta tåget till pappa! Så hoppar på tåget med resväska och allt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar