lördag 12 januari 2013

A shopping day with mum and dad





 Denna dagen har varit en väldigt rolig dag. Den började med att jag och pappa med familj gick och tittade på Disney On Ice. Det var riktigt roligt då man nu kunde se vad de gjorde hela tiden och så var det bara kul att kolla på. Efter det gick vi in på Emporia där jag köpte denna tröja från Hollister som då var på rea. Kanske inte värsta rean då det var 21 kr bara... Men rea är rea. Köpte även dessa underbara öronhänge som det var 75% rea på. Sen stack jag med mamma och Rickard till Mobilia och där köpte jag Justin Biebers nya parfym "Girlfriend" på Kiks. Ett Body Butter från The Body Shop, ville ha detta när jag var i England i sommars men tänkte köpa den hemma. Dock har den inte funnits förren nu och nu var den även på rea.Sen blev det även ett vitt iPod skal som jag ska försöka sätta egna bilder på. Får se hur det funkar. Till sist köpte jag garn som jag kan virka humlor av.

Öronhänge från Glitter- Före 60kr Efter15kr
Girlfriend från Kiks - Före 399kr Presentkort 238kr
Body Butter Hallon från The Body Shop - Före 175kr Efter 85kr
Tröja från Hollister - Före 480 Efter 459kr
iPod skal från Teknik Magasinet - 79kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar