måndag 11 februari 2013

Beats by dr. dre Studio


Idag har varit en hyfsad dag fast dock en tröttsam då jag och Pooneh (en tjej i min klass) höll i skridskoskola för fsk-3:an. MEn efter en lyckad dag och en del pluggande så fick jag reda på att mina beställda Beats by dr. dre Studio Svarta hade kommit. Då jag och mamma åkte till affären fanns där inga bevis på att de skulle vara äkta då den inte hade något serienummer. (Måste tillägga att de då var begagnade  Så då blev det ett par helt nya istället. Är så himla nöjd med resultatet. Det kan inte bli bättre. Basen är perfekt, storleken desamma och ja allt är perfekt. Rekommenderar de verkligen.

Det 1D skalet kom förra veckan med lite andra saker beställda från Japan. Är riktigt nöjd med de sakerna också. Älskar skalet, det är för gulligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar