söndag 21 april 2013

En oförglömlig natt var det.

Igårkväll så var jag och min syrra i Danmark för att se på Justin Biebers konsert. En oförglömlig kväll med mycket glädje, sång, skrik mm. Njöt av varge sekund som gick. Dock på vägen hem så var det sådana köer så att en 6minuters sträcka Tocqueville 2 timmar. Var då hemma vid Malmö runt 2. Köpte en plansch på Justin som ett minne från konserten. Nu idag så var det upp tidigt för att träna vid 9. Sammanlagt 5 timmars sömn och nu så e jag på väg till Emporia för att kolla på en sak. Längtar dock tillbaka till min säng riktigt mycket...

Nu räknar jag istället net till den 8 och 10 Maj då jag ska se One Direction!!! Kan inte fatta att det bara är 17 o h 19 dagar kvar! OMG kommer vara ännu bättre än gårdagen får jag hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar