söndag 7 april 2013

New skates



Nu har jag och mamma varit på ishuset och äntligen köpt min julklapp plus lite extra.
Dock blev det en lite dyrare sko än vad vi tänkt oss förra gången vi var där och pratade om det. Jag valde mellan en Overture och Chorus, och denna var mycket skönare än Overturen. Speciellt med en liten dyna i ovandelen av hälen där skridskon slutade och den har också starkare hårdhet. Det blev lite mer än skridskon också. Ett par längre snören till den tiden då jag åker in dom, 4 par bambu strumpor till tiden jag åker in dom, en ny skridskoväska och slipning av skena och montering. Jag är som sagt nu tvungen att köpa skridskon för sig och skenan för sig. Därför blir det sammanlagt dyrare än när man innan köpte allt i ett paket.

Har dock inte fått hem dom än då hon just nu håller på att blocka ut dom för att få en bättre passform runt mina fötter då jag är rätt så bredfotad. Så imorgon efter samtalet med Kevin och Ia om dyslexin (på skolan) så ska jag åka och se om de är tillräckligt blockade. Längtar!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar