torsdag 18 juli 2013

Working




Bilderna är från gårdagens sammarbetsövningar. Bilderna är tagna från Ammelies instagram; ameliemalmonu
Jag har nog aldrig åkt så mycket kollektiv trafik i hela mitt liv som jag gjort idag. 9 bussar och två tåg har jag suttit på och alla inom Malmö. Idag fick vi arbeta ute på fältet och temat var mina viktiga platser. Killen i vår grupp var sjuk idag så det var bara jag och Klara som var ute. Först drog vi hit till Kirseberg för att fota våra hem. Efter det drog vi till Heleneholm då Klara går i gymnasiet där och till sist drog vi ner till Västra hamnen då jag ville ha en bild på ishallen där åt vi även våran lunch. Alla dessa platserna betyder mycket för oss. När vi hade drygt en timma kvar av vår tid tog vi våran paus och drog till Emporia med tåget. Så jag har idag tagit en massa kollektiv trafik samt gått mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar