lördag 28 september 2013

Ni kommer aldrig förstå hur lycklig man kan bli

I morse klockan 9:00 så släpptes biljetterna till One Directions "Where We Are tour" 2014. Även om det lades till datum både i Sverige och Köpenhamn så lyckades min mamma få biljetter till Köpenhamn. Att hon stiger upp på morgonen en lördag för att försöka få så bra biljetter som möjligt för mig, och att hon sen frågar om det räcker att se dom en gång nästa år eller om jag vill se dom två gånger. Att jag redan i år fått den chansen att få se dom på sin första konsert i Sverige samt även i Köpenhamn och nu ska jag få se dom en sista gång innan dom ger sig ut på en två års pension. Jag kan inte vara en lyckligare dotter till en underbar mamma. Att jag också denna gången får ta med mig Bettina som följde med mig innan detta året är också hur snällt som helst. När jag kommer hem från pappa ska du få en stor bamsekram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar