tisdag 29 oktober 2013

Guinness

Igår började dagen med en rundtur på Guinness ölbryggeri. Det var faktiskt kul att få se hur ölen blir till och få veta de speciella sätten hur man ska smaka på en öl... Jag fick inte dricka ölen utan fick istället Coca-Cola. Men jag fick smaka av P-O och denna öl var lika äcklig som alla andra. 
Vi var även på ett vikinga museum och gick runt i gamla stan. Än så länge har jag inte tagit så speciellt många bilder med min kamera då just här inte finns så mycket att fota enligt mig. Hoppas på att det kommer finnas mer fin natur när vi åker utanför Dublin på onsdag. 
Igårkväll åt vi middag på Hard Rock Café och dom har fortfarande lika god mat som innan. Haha. Idag ska vi till ett känt college och sen troligen gå på stan. Nu har alla börjat jobba igen så förhoppningsvis finns det inte lika mycket folk på stan nu. Igår var det nämligen bank holliday och samt Dublin marathon med drygt 14000 pers som deltog...

Hoppas alla överlevde stormen igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar