fredag 27 december 2013

I'm coming home!

Sista kvällen här i värmen drar mot sitt slut. Hade mer än gärna stannat några veckor till :D
Dessa dagarna har jag inte gjort så mycket annat än att tränat, solat, badat samt hyrt cyklar och hälsat på en arbetskompis till Rickard som bor här i 6 veckor under julen. Något jag gärna kunnat tänka mig. 
Nu är det mesta packat och klart då vi kan lämna in vårt bagage här på hotellet klockan 9 på morgonen så tar de hand om dem fram tills vi får tillbaka dem i Sverige. Riktigt praktiskt om man får fråga mig. 

Tänk vad en vecka kan gå fort, men ska ju halvt tillbaka hit sen, till Spanien i alla fall. vet ej om jag skrivit det här innan, men jag ska nämligen ha en utbytesstudent hemma i en vecka så åker jag till han/hon en vecka. Så om exakt 96 dagar bär det av igen. Ska bli både kul men lite läskigt då spanskan inte är mitt starkaste språk... Allt detta betalas av skolan och det är såklart skolan som håller i det hela. Jag och 4 andra från min klass ska med, om det är fler vet jag ej. Längtar verkligen då man kanske får lite värme där också :D

Hejdå Gran Canaria...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar