tisdag 28 januari 2014

Oh my gosh!



Förlåt för den dåliga uppdateringen på sistone. Jag sitter just nu med en stor hög med läxor och jag kan väl inte säga att den precis kommer att minska heller. Idag har jag haft fokus på Spanska, Fysik, Kemi, Svenska samt lite matte. Idag gjorde vi slut kapitel 1 i matteboken och ska därmed ha ett test på det på måndag. En Svenska sammanfattning av två recensioner ska in på torsdag, en Kemi och Fysik labrapport ska in i slutet av denna vecka, spanskaglosor tills imorgon och en engelsk Videojug ska göras nu i snar framtid. 

Som sagt är där en del som ska göras och skolan prioriteras före bloggen. 

Denna helg ska jag till pappa, där ska jag försöka göra denna Videojug så kanske den sen när den är klar även komma upp och visas här och inte bara för min Engelska lärare. Ska även bli kul att spendera en hel dag med bara pappa och Linus då de andra ska ner hit till Malmö för att se på Melodifestivalen på lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar