tisdag 18 mars 2014

Varför går tiden så fort?

Idag är det tisdag igen och en vecka har gått sedan jag fick en ny rumskamrat för en vecka. Vi har hunnit med en stor del av vad jag tycker man ska göra när man är här i Lund och Malmö. Bland annat ätit middag på IKEA, tittat på Zlatans hus, shoppat, bowlat, bakat sockerkaka, mm. Igår hade vi som en liten avskedsfest på skolan för spanjorerna. Vi åt, dansade och hade en superrolig kväll. Nu har man fått lära sig en massa nya danser som är typiska spanska och de fick lära sig bland annat små grodorna.
Kommer sakna er alla, dock så ses vi igen om två veckor då det är svenskarnas tur att åka till er!
Här kommer lite bilder och filmer från veckans gång:

Hela gruppen:


Vår fina tårta med 500g marsipan...

Jag, min spanjorska Beatriz, Natalia och Julias tumme :)

Bowling time!

Middag hemma hos mig

Små grodorna:

Någon spansk dans:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar