torsdag 1 maj 2014

Borta bra men hemma bäst!!!

Igår var det Valborg. Denna dag firades först med att gå i skolan, sen en sväng till ortopeden innan jag stack till Lund igen. Där var vi ett gäng på ca 15 pers som grillade korv i Stadsparken med 28 000 andra studenter. När klockan var runt 20 stack en del av oss till Lomma beach. Kvällen firades därmed där med kompisar och en hel del andra som också var där. Vi gjorde till och med en egen brasa ute i havet. Jag mötte även en gammal konståkningskompis Emmy. Vi har inte setts på mer än två år och det var så trevligt att träffa henne igen. Sen sov jag över hemma hos Emma och idag har jag varit i sommarstugan samt på Ishuset för att få min nya träningströja samt slipat mina skridskor. Så jag kom därmed precis hem och sitter framför tv:n och chillar. Hoppas er Valborg blev lika lyckad som min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar