söndag 6 juli 2014

SOL!!!

Nu har det gått lite mer än tre veckor av mitt sommarlov och jag har bara en vecka kvar på mitt jobb. Det ska bli så skönt att få ha lov sen fö en gångs skull. Igår spenderade jag dagen med Therese nere i västra hamnen, ribban samt lite på triangeln. På vägen träffade jag på två gamla klasskompisar (Elvira och Sofie), det var kul att få se lite gamla ansikten då vi senast sågs för lite mer än ett år sedan. tiden går så otroligt fort... Idag har jag varit med familjen samt våra kusiner på en temalekplats här i Malmö där vi åt lunch och hade det supermysigt. Just nu ligger jag i solen och försöker förbättra min bränna, kan väl inte säga att det går så fort men allt tar ju sin tid :) Jag tar i alla fall vara på värmen och solen som vi har här i Sverige. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar