lördag 19 november 2011

Haloween partaj !!!

Hej hej!

Som sagt så började min dag med att ta tåget till Höör för att slipa mina skridskor. Och det gick utan någta problem. Som ni kanske ser på bilden så har jag varit på ett extremt försenat Haloween kalas. Men men det var kul ändå. Vi hade en tävling på vem som hade den bästa kostymen, svara på fläst frågor och en typ gör massa saker för att vinna. Jag hämtade en vinflaska från källaren, kramade en främling, fick ett ägg från en främling, plocka upp ett skräp från gatan, hittade en blomma med ett peacmärke i och hämtade en stekpanna från luddes mamma. Och med det så vann jag XD... Aja det var jag, Tine, Linn, Josefin, Agnes, Tintin , Edith och ludvig.
Senare så åt vi pizza och drack te och körde sanning och konka. Och vi snackade om allt möjligt. Vi har även snackat typ hela kvällen och tagit en massa fotton. Tog inte med alla för att då syntes inde de bilder som var bra så tog bara en liten del av den stora mängden. Och som ni ser på vissa vilder så finns det grisar överallt. det är för att Luddes mamma älskar små grisar. Vi räknade typ den lilla hyllan och bara där var det upp mot 100 grisar sen så finns det ju såklart en stor mängd fler grisar inne i deras hus. ( Vi var ute i deras gästhus.)
Just nu så sitter jag och ser på tv för att vänta tills mamma och rickard kommer hem från lagunen för att ha varit båtvakt idag!!!

Ses <3 <3 <3
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar