torsdag 24 november 2011

Pappa!

Hej hej imon så drar jag till pappa för att vara där under helgen. Och även dra till Göteborg för att gå på en musikal med farmor, farfar och Clara. Ska ha med mig mammas systemkamera så kan ta en del bilder. kommer då att lägga upp de här senare men vet ej om jag vill göra det på söndag eller på måndag. Får se helt enkelt. På söndag så ska mina småsyskon ha kalas i ishallen i halmstad så ska äntligen få visa min pappa vad jag går för :) :) :)

Idag så har jag varit rejält stressad. Oskar har inte blivit klar med sin dumma Sysav byggnad så jag fick sitta under engelskan och lite under gympan för att göra den. Men blev ändå ej klar!!! Sen så satt jag och Tintin kvar efter att skolan slutat och gjorde klart vårt gympa projekt. Känner riktigt bra att sitta kvar efter skolan. Att bara få känna av den tysta miljön och att man känner sig så duktig att man sitter kvar även om det bara var 10 minuter efter... Men vi slutade tidigare så det var ju typ längre tid ändå. Sen när jag kom hem så kollade jag i min brevlåda och ser att mina nya skridsko taights har kommit. Blev så himla glad!!! Är så nöjd.
Sen så stack jag och mamma till en affär för att köpa nya termobyxor till mig och det hittade vi. Behöver liksom det nu när jag ska till Branäs efter vintern. Längtar sååå. Och slipper skidskolan för att man har så mkt läxor. Men det roligaste var nog att då ville Clara också hoppa över skidskolan men då sa pappa att hon inte kan det för att hon inte är så bra än. Men jag är super ;)
Sen så drog jag och mamma till espresso house för att köpa varsin sallad som blev vår middag. Vi satte oss i klubbrummet och käkade och klippte stjärnor som vi sen ska ha på juluppvisningen. Aja på träningen så är jag så nöjd med min sittpiruett klarar den nu. Ska bara komma ner lite mer... Visade även Emmy vårt andra julnummer. Så himla snabbt och svårt. Men på tal om snabbt så när vi skulle åka så typ snabbspolade den igenom låten så att alla började as garva <3

Aja kom gärna och kolla på vår uppvisning den 15 December kl 5 :)




Puss Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar