måndag 26 december 2011

Dumma nätverksanslutningar!!!!

Asså jag kan inte fatta varför datorn inte hittar nätverk här hemma hos pappa, för båda pappas och Anettes datorer funkar :(

Men så fick låna Anettes dator nu för att skriva :)

Igår så tog jag tåget till pappa för att nu när jag inte går i skolan så har jag ju ingen tid att passa.
När klockan var runt fem snåret så stack vi alla till Gunnel för att åta middag med hela släkten. ( Linns familg, Emilias familg och min <3 ).

Inet för att vi gjorde så mycket, men att prata och ha kul tillsammans så blev det en kväll som man knappt kommer att glömma.

Gav bort presentkort till Linn och Emilia och då så fick jag en bok av Emilia som verkar helt OK, sen så fick jag 100 kr av Linn<3

Jo och innan allt detta så fick jag mina presenter av alla här uppe. då fick jag 300kr av Gunnel, presentkort på The Body Shop av pappa och Anette. Även en skidhjälm som jag själv valt ut och en bok om yttre skönhet av Inger ( vår generösa granne ).

Om man nu ska prata om min dator så har jag och P-O ( min morbror ) försökt att lösa problemet men inte lyckats så ska ringa till Telia support senare i veckan för att se om de vet något!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar