lördag 24 december 2011

Jippie!!!!!!!

Tja!

Nu så är julafton snart slut :(
Men fina klappar har man fått <3

Mamma och jag firade dagen med mormor, morfar och P-O ( alltså min mobror ). Såg på Kalle Anka och firade som en vanlig familj med julmat, gröt och klappöppning :)

Fick en efterlängtad laptop :) :) :) Den är bronsfärgad med extremt täta linjer. SKITSNYGG!!!! Den har ett HP märke på framsidan som lyser när man sätter på den( så road jag kan vara ).


Mitt egna Luciatåg <3




Hadde tråkigt :)


Mina julklappar <3 <3 <3



Fick även ett elektroniskt piano som är svart :)
 Riktigt nice :)
Då kan jag äntligen spela med två händer. Har inte kunnat det innan på mitt lilla bebis piano ( ett sådans som man hade när man var typ 5 ).

Lite andra paket var Solsidan säsong 2, ett halsband från Gran Canaria, pengar till New York ( resan som jag fick av P-O på min födelsedag ), pengar till språkresan som jag ska på till sommaren och 4 tidningars prenumeration på Julia <3

Är så lycklig för alla mina paket. Älskar er sååå mkt mormor, morfar, mamma, Rickard och P-O <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Hoppas att alla ni fått en massa fina paket <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar