lördag 24 december 2011

JULAFTON!!!!

Hej idag så är det julafton om ni inte redan visste det :) :) :) :) :) :)

Har glömt och säga att jag fått mina saker från Madlady nu och de är skitsnygga.

Typ bara halsband. Fast ett armband blev det:)
Sen så fick jag ju även armmuffar och jag valde vita. De är skitsnygga till min One Piece <3

Aja idag så är det julafton. Kan inte fatta det!!!

Detta året har gått så fort. KONFIRMATIONSLÄGRET, MIN FÖDELSEDAG, BARCELONA, BRANÄS, SKOLAN OCH ALLT ANNAT.

Kan inte fatta att allt detta har hänt under ett år. Känns som en evighet sedan.

Ska till pappa imorgon för att vara där i en vecka. Alltså tills på söndagen den 1:e. Och en sak ska nog bli rolig.

Jag ska träffa Linn och Emilia hemma hos Gunnel.
Ska bli så kul, för att vi inte har setts sedan typ i somras.
Saknar er sååå.

Men men, hoppas att man får fina julklappar och att ni får en bra jul :)

// Alicia

P.s vet ej om det blir så mycket inlägg ny under nyår för har ju ingen egen dator hos pappa så får skriva lite då och då på pappas dator :)

1 kommentar: