onsdag 21 december 2011

Julklappar

Sorry för att jag inte ar lagt upp något den senaste tiden. Men nu så är jag tillbaks!!!

I Måndags så var det den sista dagen i skolan och vi gjorde egna projekt om trafiken. Så jag och mina kompisar stack ut och gjorde en film om säkerheten i trafiken.

Under tisdagen så hade vi julavslutning och efter det så stack jag och Josefin ut på stan för att shoppa julklappar. 

Det blev något till Mormor o Morfar, Mamma, Pappa o Anette, Amy, Linus, Clara. men innan vi gjorde det så stack vi och käkade lunch. För att skolans gröt är BLÄ...

Men men så. jag stack vidare hem sen då Josefin satt kvar på bussen. Tog cykeln och cyklade hem.

Idag så har jag mest slappat. Paketerat in julklappar, spelat kinekt ( det nya spelet jag fick av mamma, skitkul ) sen så har jag räknat matte ( TRÅKIGT men måste göras ) sen då har jag även gjort klart P-Os julklapp. Så har typ en 25 julklappar nu minst. och har bara gjort av med 450 kr. Riktigt bra pris. men då är ju det mesta egengjort <3

Aja ska va med Tessan imon så får se om jag kommer upp med något då.

Ses <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar