måndag 12 december 2011

Ekostad :)

Tja.
Missade genrepet på konståkningen idag för att jag hade obligatorisk skola. Klass 8 och 9 var då på tekniska museet och visade upp vår ekostad som vi hållit på med nu under en lång period.



Jag och Fanny fick hålla ett föredrag för vår grupp och det gick väll hyfsat. Hehe

Men det var riktigt kul. Fick äntligen se hela staden som färdig. har bara sätt den i delar innan. Vi kom på att den bilden jag gjort på spillepengen ligger kvar i Fannys skåp i skolan. Men det är inget vi kan göra åt det!

På skolan idag så har vi haft pysseldag. Hann inte med så mycket på grund av att vi hade gympa på eftermiddagen så vi fick bara pyssla fram tills det var lunch. Men fick gjort ett Marabou pennskrin, ett julgrans pynt och två julkort. Hade även träning i morse. Riktigt kul. Då längtar jag bara till torsdag då vi har uppvisning men även på fredag då vi ska ta tester.

Jag har även fått mitt första C i betyg och det är på det konstigaste ämnet jag skulle ha fått högst betyg på men det är i gympa. fråga mig inte varför men är riktigt blad :) Har bara fått reda på vad jag fått för betyg i Hemkunskapen och i Engelskan så inte så många ämnen men är ändå nöjd.

Ska snart sova så hejdå

// Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar