söndag 11 december 2011

Sillken dag!!!

Denna dagen har varit blandad. Lite av det goda och en del av det onda.


Hade träning idag. Det gick väll bra tycker jag. vi övade inför vårt program på torsdag. Men då så trillade Issa så att Lotta fick hennes taggar i benet. Började blöda en del. Men men sk ainte gå in på det...

Sen så fick jag ta över skridskoskolan för att Charlotta, Issa och Gabbi inte kunde av en anledning som jag inte vill snacka om såhär öppet på min blog.

Efter jag hade varit tränare ( som var superkul ) så fick jag ett sms från mamma som sa att jag skulle åka med Lotta till malmö Arena för att mamma sen skulle köra mig till Stadion. Där så skulle jag vara den som tar hand om musiken. Var det igår med. Det var superskoj och jag klantade inte till mig :)

Men då så sa mamma att jag kunde hoppa över musiken för att Jenifer ville ta hand om det. Så jag ringde Sasha för att fråga henne om hon ville till malmö Arena för att åka skridskor där. Det var klart hon ville för att innan så skulle hon ha åkt med Issa, Gabbi och Charlotta men det blev ej av. Så sen åkte vi där i typ 4 timmar. Isen var så uppåkt när vi kom dit så vli klagade en massa för de vakterna som stod där tills de gav med sig och då blev vi glada:)

Men nu så har jag precis ätit och jag ska tänka igenom allt som hänt under dagen


By by
// Alicia

1 kommentar:

  1. Min tävling är nu avslutad där vinsten var tre hemliga sminkprodukter ifrån e.l.f cosmetics och vinnaren blev suckalollipop.devote.se! Men misströsta inte för det kommer upp en ny rolig tävling i samarbete med Footway senare idag så var gärna med i den och hoppas turen är på din sida!

    Mvh
    Bojans.devote.se

    SvaraRadera