fredag 6 januari 2012

Tåget till pappa :)

Hej!
Idag så vaknade jag runt kl nio för att duscha innan jag skulle  ta tåget till pappa. Min väckarklocka ringde och jag ställde om den på en kvart för att jag var riktigt trött. När jag kom ner så tog jag min tid för att slöa i soffan en liten stund innan jag var tvungen att duscha.
Till frukost blev det pepparkaksfil med flingor J

Efter duschen så packade jag ner det sista för att sen åka med mamma till centralen för att bege mig av till pappa.
När vi kom fram så ville jag att mamma skulle göra en inbakad fläta på mig. För tyckte att det var snyggt då mamma gjorde en på mig igår innan träningen.

När vi väl kom ner till spåret så stod det ett annat tåg men på skyltarna stod det att tåget går mot Helsingborg Göteborg. Men i högtalarna sa det att tåget mot Köpenhamn stod på spår 4 b men det var det tåget som stot på 4 a. Så när det tåget väl gick så sa de i högtalarna att tåget mot Köpenhamn är på spår 4 a så de missade sitt tåg. För att sen ha typ en minut för att gå bort till spår 2 för att ta nästa tåg mot Köpenhamn. Tyckte synd om de som skulle med det tåget.

När mitt tåg skulle komma så var det 19 minuter försenat. Men det han ta ikapp sig.

Så nu sitter jag hemma hos pappa medan mamma och Rickard är i Helsingborg för att bo på hotell där hela helgen!

Ska kolla på när småsyskonen sjunger <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar