måndag 9 januari 2012

Sista dagen på detta jullov :(

Tja!

Sorry för att inte ha lagt in så mycket den senaste tiden. Jag hade inte med min data till pappa så det var en av de olika andledningarna jag har J

I lördags så var jag med Emilia ( min nästkusin kan man säga ). Vi gjorde lite allt möjligt: spelade spel på wii ( jag tror att det heter Dance central 2 eller något ). Riktigt kul!!! Vi fotograferade även lite som hon har lagt in på sin facebook, men bara typ olika flumbilder ;)

Nu dagen innan skolan börjar så var det raka vägen upp ur min säng för att åka med Mikael, Emma och Elin till Limhamns ishall för att ha morgonträning. När klockan var 7 så hade jag min träning. Idag var det bara jag och Lotta från vår grupp för att Sasha var i London och Josse är i Sälen och åker skidor.  Och så smart som jag var så hade jag glömt min träningskofta hemma. Så det fick bli att åka i kortarmat. Inte så farligt som man kan tro <3

Under träningen snurrade vi mest och hoppade lite granna. Som tur så hoppade vi öggel. Nu när jag landat den så vill jag gärna finslipa den så att den ser riktigt bra ut J

Timmen efter så var det tävlings och elitgruppens tur att ha träning och för att Mikael körde mig så var jag och Elin tvungna att vänta på Emma. Men inga problem var det. Felicia ville att jag skulle filma henne när hon åkte och så fick det bli.

Resten av denna dag så har jag jobbat i min mattebok. För att jag har typ glömt allt från kapitlet så det var bara att börja om. Så idag blev det 16 sidor matte. Om ni inte kan försöka lista ut det så är jag extremt trött nu!

Imorgon så blir det en vanlig skoldag med gympa direkt på morgonen. Varför kan man inte ha en mjukstart som man har efter sommaren. Längtar tills det är sommar J

Skriver nog något imorgon om dagen men får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar