fredag 13 januari 2012

Nördar bara lite granna ;)

Detta blir ett snabbt mobil inlägg! Sitter på mitt rum och har pluggat in min IPod i hörlurarna :) Och förresten jag har skaffat en vit iPod touch med rosa skal som har hundtassar på sig!!! Är riktigt nöjd med den. Har väntat i typ en vecka på den + lite till. Kan prata mer om varför sen ;) Jo som sagt så sitter jag på mitt rum med One Direction i hörlurarna. Har även nördat Temple Run. Men det är en annan sak. Ska ju till New York under påsklovet och då vill jag se på någon konsert. Men varken One Direction eller Justin Bieber har några datum. Får se lite längre fram då de skriver upp nya
datum till nya konserter. Men men ska köpa ett skyddsplast till min iPod imon och inget annat. Så vem vet om det kommer in något mer imon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar