söndag 15 januari 2012

Tränare!

Sitter just nu hemma och kollar på tv:n. 
I morse så var jag tränare för skridskoskolan. Varför det kan man ju undra? Jo jag tränade ju i borde och då så trillade Lotta när vi hoppade Axel. Så hon hade jätte ont i sina revben då och på det viset så kunde hon inte träna sin grupp i skridskoskolan. Då så tog jag över för henne och fick ta hand om Sashas grupp som är de minsta. Nyckelpigorna som de heter är sååå gulliga. Även om vissa inte alls kan åka och vissa kan i alla fall lite granna så är de så söta! 
Men det värsta är nog att försöka komma på olika övningar som de kan träna på. För när man är så liten och inte kan så mycket så är det svårt att komma på nya saker så att man inte upprepar sig så mycket. Så i slutet lekte vi en lek ;) 

Har ju haft nyckelpigorna en gång innan då Gabriellas och Isabellas lägenhet hade brunnit, så det var ju kul att få se de igen!

Men nu så ska jag nog inte göra så mycket. Bara värma upp min kropp sen innan och ta det lugnt!

Har även skaffat Instagram så om ni vill följa mig så heter jag alizianordberg 



:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar